lolloyouknoww

Direktlänk till inlägg 8 augusti 2014

Mitt första inlägg!

Av Lovisa Nyström - 8 augusti 2014 23:26


Halloj!

Jag heter Lovisa (lollo) och är 11 år men fyller tolv i oktober. Jag föddes i Sveriges underbaraste stad Göteborg men bor nu i Stockholm. På denna blogg kommer ni att få läsa många tags och inlägg om min vardag.Jag går på karate,teater,dans och ska ställa mig i kö till tennis. Jag är en tjej med fullt upp helt enkelt  Mitt största intresse är att fotografera! Jag hade en rosa canon kamera men den har tyvärr gått sönder  Jag har väldigt lite fickpengar (efter mitt besök på gekås) jag fyller ju år snart och då önskar jag mig i nästan  bara penagar för då kan jag äntligen köpa mej min älskade systemkamera!Nu tar jag alla bilder med min vita iPhone 4s. Jag har varit i portugal nu i sommar så jag kan ju visa er några bilder i ett annat inlägg! Jag hoppas att ni vill fortsätta läsa min blogg! //Lollo

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Presentation


En tjej på 11 år vars största intresse är att fotografera!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards